PassThru Hotline

A Bosch PassThru Hotline a független szervizek számára nyújt informatikai támogatást az OE (a jáműgyártó) portál regisztrációhoz, szoftver telepítéshez és üzembehelyezéséhez.

A márkaspecifikus PassThru Hotline megrendelésének előfeltétele az adott márkához szervezett PassThru tanfolyamon való részvétel, Bosch KTS560/590 vagy KTS350 vezérlőegység diagnosztikai modul megléte, illetve az ESI[tronic] 2.0 SD diagnosztika előfizetés. A felsorolt feltételeket nem teljesítő szerviz nem kaphat PassThru Hotline támogatást.

A szolgáltatás terjedelme: A márkaspecifikus PassThru Hotline kizárólag az adott portál funkcióira és alkalmazásaira terjed ki.

Az adott portál esetleges hibáit az OE (a járműgyártó) saját támogatási hátterének kell kezelnie. Az autójavításban nyújtott háttértámogatás nem feladata a márkaspecifikus PassThru Hotline szolgáltatásnak; a járműjavításban nyújtott támogatásért forduljon az adott márka OE (a járműgyártó) Hotline műszaki támogatásához.

Tovább a PassThru Hotline rendeléshez